Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Просмотр собрания по группе - Тема маркетингові дослідження
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 1 по 20 из 69
дальше >
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2018
Marketing: syllabus of the academic discipline for Bachelor's (first) degree students of speciality 073 “Management”
Myronova O. M.
;
Миронова О. М.
;
Миронова О. Н.
2019
Social media marketing як інструмент просування послуги і товару в соціальних мережах
Астахова І. Е.
;
Бабенко Д. С.
2018
Актуальность маркетинговых исследований во внешнеэкономической деятельности предприятия
Астахова И. Э.
;
Ковалева Ю. Ю.
;
Астахова І. Е.
;
Ковальова Ю. Ю.
;
Astakhova I. E.
;
Kovaleva Y. Y.
2018
Актуальность маркетинговых исследований во внешнеэкономической деятельности предприятия
Астахова И. Э.
;
Ковалева Ю. Ю.
;
Астахова І. Е.
;
Ковальова Ю. Ю.
;
Astakhova I. E.
;
Kovaleva Y. Y.
2018
Аналіз активності ІТ-кластерів за регіонами-лідерами ІТ-галузі України
Коц Г. П.
;
Гаврилова А. А.
;
Kots G. P.
;
Havrylova A. A.
2023
Аналітика даних в міжнародному маркетингу : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 051 "Економіка" освітньої програми "Міжнародна економіка" другого (магістерського) рівня
Дибач І. Л.
2014
Визначення світових тенденцій організації маркетингових досліджень
Погрібняк А. О.
2013
ВИКОРИСТАННЯ ПРОЕКЦІЙНИХ МЕТОДИК ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ДЛЯ ПЕРСОНІФІКАЦІЇ БРЕНДА
Борисенко А. О.
2016
Драйвери та бар`єри використання on-line опитувань в Україні.
Бєлікова Ю. В.
2013
Збірник діагностичних завдань з навчальної дисципліни "Організація міжнародних маркетингових досліджень" для студентів напряму підготовки 6.030503 "Міжнародна економіка" всіх форм навчання
Полякова Я. О.
;
Возненко Н. І.
;
Polyakova Y. O.
;
Voznenko N. I.
;
Полякова Я. А.
;
Возненко Н. И.
2017
Конкурентоспроможність продукції промислового підприємства: організація управління та маркетингове забезпечення
Пилипенко А. А.
;
Фартушняк О. В.
;
Пасічник І. Ю.
;
Пасичник И. Ю.
;
Pylypenko A. A.
;
Fartushnyak O. V.
;
Pasichnyk I. Y.
2017
Маркетинг : методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Рубан В. В.
;
Ruban V. V.
2018
Маркетинг : методичні рекомендації до практичних занять для студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівня
Афанасьєв М. В.
;
Панчук А. С.
;
Котельникова Ю. М.
2017
Маркетинг : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Рубан В. В.
;
Рубан В. В.
;
Ruban V. V.
2022
Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 071 "Облік і оподаткування" освітньої програми «Облік і аудит» першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
2022
Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 071 "Облік і оподаткування" освітньої програми «Облік і аудит» першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
2020
Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 071 «Облік і оподаткування» першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
2022
Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» освітньої програми «Публічне управління» першого (бакалаврського) рівня
Бойко Н. О.
2022
Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми «Міжнародний IT-менеджмент» першого (бакалаврського) рівня
Родіонов С. О.
2022
Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми «Міжнародний менеджмент» першого (бакалаврського) рівня
Родіонов С. О.