Просмотр собрания по группе - Тема маркетинг-микс

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 12 из 12
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Marketing: syllabus of the academic discipline for Bachelor's (first) degree students of speciality 073 “Management”Myronova O. M.; Миронова О. М.; Миронова О. Н.
2011Program of discipline “Marketing” for students speciality “Management of organizations” all forms of learningMyronova O. M.; Naypak D. V.; Миронова О. М.; Найпак Д. В.; Миронова О. Н.
2018Еволюція концепцій маркетингу роздрібної торгівліПроскурніна Н. В.
2018Еволюція концепцій маркетингу роздрібної торгівліПроскурніна Н. В.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.
2014МАРКЕТИНГОВАЯ ПОЛИТИКА КАК ФАКТОР УСПЕШНОГО РАЗВИТИЯ ПРЕДПРИЯТИЯМарченко Е. Ю.
2013Маркетингове управління діяльністю промислового підприємства в умовах глобалізаціїБерезовський К. М.; Березовский К. М.; Berezovsky K. M.
2015Організація маркетингового управління діяльністю підприємств машинобудівного кластера в умовах глобалізації: монографіяЛепейко Т. І.; Пилипенко А. А.; Пушкар О. І.; Березовський К. М.; Попов О. В.; Лепейко Т. И.; Пушкарь А. И.; Березовский К. М.; Попов А. В.; Lepeyko T. I.; Pylypenko A. A.; Pushkar O. I.; Berezovsky K. M.; Popov О. V.
2015Організація маркетингового управління діяльністю підприємств машинобудівного кластера в умовах глобалізації: монографіяЛепейко Т. І.; Пилипенко А. А.; Пушкар О. І.; Березовський К. М.; Попов О. В.; Лепейко Т. И.; Пушкарь А. И.; Березовский К. М.; Попов А. В.; Lepeyko T. I.; Pylypenko A. A.; Pushkar O. I.; Berezovsky K. M.; Popov О. V.
2015Організація маркетингового управління діяльністю підприємств машинобудівного кластера в умовах глобалізації: монографіяЛепейко Т. І.; Пилипенко А. А.; Пушкар О. І.; Березовський К. М.; Попов О. В.; Лепейко Т. И.; Пушкарь А. И.; Березовский К. М.; Попов А. В.; Lepeyko T. I.; Pylypenko A. A.; Pushkar O. I.; Berezovsky K. M.; Popov О. V.
2013Організація маркетингової діяльності учасників кластерно-мережних структурПопов О. В.; Попов А. В.; Popov О. V.
2015Організація міжнародної маркетингової діяльності підприємстваОнегіна К. Д.; Онегина Е. Д.; Oneginа K.
2014Формування міжнародної маркетингової стратегії підприємстваДеревянко М. К.; Derevianko M. K.