Browsing by Subject международный рынок

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 11 of 11
Issue DateTitleAuthor(s)
2013Збірник діагностичних завдань з навчальної дисципліни "Організація міжнародних маркетингових досліджень" для студентів напряму підготовки 6.030503 "Міжнародна економіка" всіх форм навчанняПолякова Я. О.; Возненко Н. І.; Polyakova Y. O.; Voznenko N. I.; Полякова Я. А.; Возненко Н. И.
2018Міжнародні торговельні відносини як основна форма міжнародного підприємництваБутенко Д. С.; Butenko D. S.
2015Напрямки удосконалення крос-культурного менеджментуМавріду В. Ю.; Павленко Т. В.; Мавриду В. Ю.; Mavridu V. Y.; Pavlenko T. V.
2015Організація міжнародної маркетингової діяльності підприємстваМельников О. О.; Мельников О. А.; Melnykov O. O.
2018Особливості маркетингових факторів забезпечення міжнародної конкурентоспроможності підприємстваАстахова І. Е.; Астахова И. Э.; Astakhova I. E.
2014Розвиток міжнародної маркетингової діяльності промислового підприємстваЛє Зієу Лінь; Ле Зиеу Линь; Le Dieu Linh
2017Світовий досвід ефективного здійснення логістичних процесів на підприємствахШевченко І. В.; Шевченко И. В.; Shevchenko I. V.
2017Світовий досвід ефективного здійснення логістичних процесів на підприємствахШевченко І. В.; Шевченко И. В.; Shevchenko I. V.
2014Управління контрактною діяльністю при здійсненні зовнішньоторговельних операцій підприємстваКузьмінова Ю. В.; Кузьминова Ю. В.; Kuzminova Y. V.
2016Управління розробкою та реалізацією міжнародної маркетингової програми підприємстваПерець Н. О.; Перец Н. А.; Perez N. O.
2017Управління формуванням конкурентного потенціалу підприємства – експортераГордієнко Ю. О.; Гордиенко Ю. А.; Gordienko J. O.