Browsing by Subject image

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 9 to 23 of 23 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
2023Image Pair Comparison for Near-duplicates DetectionGorokhovatskyi O.; Peredrii O.
2020Methods of formation of the tourism brand of Ukraine as a factor of increasing competitivenessTymoshenko K. V.
2023Personal branding and business image management : program of the ccourse for students of all specialties of the first (bachelor’s) levelMyronova O. M.; Gruzina I. A.; Gruzina I. A.
2023Personal branding and business image management : program of the course for students of all specialties of the third (educational and scientific) levelGruzina I. A.; Myronova O. M.
2018Personal branding and business image management: syllabus of the educational discipline for students of the first (bachelor) levelMyronova O. M.; Миронова О. М.; Миронова О. Н.
2019Perspertives of the non-financal reporting in UkraineSatusheva K. V.; Leonova Y. O.
2017Using visual content to promote brands in social networksVarzhapetian A. E.
2016Багатошаровий персептрон як інструмент первинної кластеризації зображеньГороховатський О. В.; Передрій О. О.; Гороховатский А. В.; Передрий Е. О.; Gorokhovatskyi O. V.; Peredrii O. O.
2008Визначення інвестиційної привабливості промислових підприємствЯстремська О. М.; Сігаєва Т. Є.; Ястремская Е. Н.; Сигаева Т. Е.; Iastremska O. M.; Sigaieva T. E.
2005Застосування перетворення Радона для нормалізації зображеньПутятин Е. П.; Гороховатский А. В.; Путятін Є. П.; Гороховатський О. В.; Putyatin Y. P.; Gorokhovatskyi O. V.
2015Нечеткая направленная цветовая кластеризация c-means для решения задачи поиска изображения по образцуГороховатский А. В.; Гороховатський О. В.; Gorokhovatskyi O. V.
2019Сommunication policy as a component of the enterprise brand on the international marketSigaieva T. E.
2018Теоретично-прикладні аспекти формування іміджу вищого навчального закладуКоюда В. О.; Пасько М. І.; Коюда В. А.; Пасько М. И.; Koiuda V. O.; Pasko M. I.
2017Управління іміджем підприємства : робоча програма для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" другого (магістерського) рівняПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2015Формування іміджевої політики університету: методичне підґрунтя.Раевнева Е. В.; Гриневич Л. В.; Раєвнєва О. В.; Rayevnyeva O. V.; Grinevich L. V.