Просмотр собрания по группе - Заголовки

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 23120 по 23139 из 24262 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2023Цифрова трансформація як фактор підвищення конкурентоспроможності й інноваційності: досвід ПольщіВацьковські К. С.; Гордієнко Л. Ю.
2023Цифрова фотографія та обробка зображень: робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти всіх спеціальностей другого (магістерського) рівняГрабовський Є. М.
2017Цифрова фотографія та оброблення зображень : робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняКлимнюк В. Є.; Гіковатий В. М.; Климнюк В. Е.; Гиковатый В. М.; Klymniuk V. Y.; Hikovatyi V. M.
2019Цифрова фотографія та оброблення зображень: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняКлимнюк В. Є.; Климнюк В. Е.; Klymniuk V. Y.
2022«Цифрове землеробство» як інструмент сталого розвиткуКалашнікова Т. В.; Калашніков А. О.; Мартіянова М. П.
2022Цифрове навчання: ключові терміни та поняттяЛютвієва Я. П.; Полежаєва О. В.
2021Цифрове управління ланцюгами поставокБалак Н. В.; Пушкар О. І.; Татаринцева Ю. Л.
2021Цифровий аутсорсинг у розвитку господарської діяльності підприємстваВнукова Н. М.
2023Цифровий бізнес: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Бізнес-адміністрування» першого (бакалаврського) рівняМазоренко О. В.; Логінова К. С.
2023Цифровий маркетинг в фінансовій сфері: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 072 "Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок" освітньої програми "Фінанси і кредит" першого (бакалаврського) рівняХолодна Ю. Є.
2022Цифровий маркетинг, як інструмент управління міжнародною діяльністю підприємстваДзеніс О. О.; Кузнецов О. В.
2023Цифровий маркетинг: регіональні та глобальні виміри у повоєнному періодіКотельникова Ю. М.; Дідик Д. О.; Хороших В. В.; Дубовик Н. А.
2023Цифрові маркетингові комунікації: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 076 “Підприємництво та торгівля” освітньої програми “Підприємництво, торгівля та біржова діяльінсть” першого (бакалаврського) рівняЧупир О. М.
2023Цифрові методи взаємодії публічного та приватного секторів: зміна парадигми в управлінніЄрмоленко О. О.; Коваль С. М.
2023Цифрові моделі лідерства як характеристика цифрової організаціїЛогінова К. С.
2023Цифрові технології в фінансовій сфері: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 072 "Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок" освітньої програми "Фінанси і кредит" першого (бакалаврського) рівняЛелюк С. В.
2022Цифрові технології управління ризиками у міжнародній діяльності підприємстваДзеніс О. О.; Маюра Д. Б.
2022Цифрові технології як фактор формування людського капіталу в УкраїніШиян Д. В.; Севрюкова Є. О.; Євдокімова М. О.
2023Цифрові технології як інструмент управління персоналом ІТ-компанійПіддубна Л. І.; Горобинська М. В.
2020Цифрові технології і викладання іноземних мовЖила Г. В.