Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/10275
Назва: Плани семінарських занять, практичні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Бренд-менеджмент" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчання
Інші назви: Планы семинарских занятий, практические задания и методические рекомендации к их выполнению по учебной дисциплине "Бренд-менеджмент" для студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" дневной формы обучения
Plans of seminars, practical tasks and guidelines for doing them on the academic discipline "Brand Management" for full-time students of training direction 6.030507 "Marketing"
Автори: Лисиця Н. М.
Гронь О. В.
Лисица Н. М.
Гронь А. В.
Lisitsa N. M.
Gron O. V.
Теми: бренд
товарний знак
стратегії комунікації
реклама
брендинг
бренд-менеджмент
бренд
товарный знак
стратегии коммуникации
реклама
брендинг
бренд-менеджмент
brand
trade mark
communication strategies
advertising
branding
brand-management
Дата публікації: 2015
Видавництво: ХНЕУ ім. С.Кузнеця
Бібліографічний опис: Плани семінарських занять, практичні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Бренд-менеджмент" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчання / укл. Н. М. Лисиця, О. В. Гронь; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015. - 38 с. - Бібліогр.: с. 36-38+іл.
Короткий огляд (реферат): Уміщено плани семінарських занять, що призначені для поглиблення, конкретизації та закріплення знань, отриманих у теоретичній частині навчальної дисципліни. Наведено практичні ситуації, пов'язані з розробкою бренда та бренд-менеджментом, а також методичні рекомендації до їх виконання. Рекомендовано для студентів економічних спеціальностей.
Помещены планы семинарских занятий, предназначенные для углубления, конкретизации и закрепления знаний, полученных в теоретической части учебной дисциплины. Приведены практические ситуации, связанные с разработкой бренда и бренд-менеджментом, а также методические рекомендации к их выполнению. Рекомендовано для студентов экономических специальностей.
Plans of seminars are presented to extend, concretize and consolidate the knowledge acquired in the theoretical part of the academic discipline. Case studies related to brand development and brand management, as well as implementation guidelines to them are provided. Recommended for students of economic specialities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10275
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2015 Лисиця Н. М., Гронь О. В..pdf1,3 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.