Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 141-150 из 187.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Територіальний брендинг, як основний інструмент підвищення популярності містаМавріду В. Ю.; Птащенко О. В.; Бадяєв О. В.; Мавриду В. Ю.; Птащенко Е. В.; Бадяев А. В.; Mavridu V. Y.; Ptashchenko O. V.; Badyaev O. V.
2013Правові аспекти регулювання франчайзингової діяльностіМавріду В. Ю.; Мавриду В. Ю.; Mavridu V. Y.
2012Аналіз підприємств легкої промисловості УкраїниМавріду В. Ю.; Мавриду В. Ю.; Mavridu V. Y.
2020Gender specifics of emotional intelligence as a resource for successful HR- managementLysytsia N. M.; Byelikova Y. V.; Martynenko M. V.
2017Використання методів та інструментів інтернет-маркетингу підприємствами сфери послугМавріду В. Ю.; Мавриду В. Ю.; Mavridu V. Y.
2016Iнтернет-технологiї в маркетинговій діяльності підприємстваМавріду В. Ю.; Мавриду В. Ю.; Mavridu V. Y.
2012Методичний підхід до оцінки рівня використання моделі «Мозаїка бренду» на підприємствіМавріду В. Ю.; Мавриду В. Ю.; Mavridu V. Y.
2012Методичні аспекти управління розвитком промислових підприємствМавріду В. Ю.; Мавриду В. Ю.; Mavridu V. Y.
2008Аналіз міжнародної та вітчизняної практики нормативно-правового регулювання франчайзингуМавріду В. Ю.; Мавриду В. Ю.; Mavridu V. Y.
2016Побудова CRM-системи як основи формування комунікаційної політики між організацією та кінцевим споживачемПтащенко О. В.; Мірошникова Є. Д.; Птащенко Е. В.; Мирошникова Е. Д.; Ptashchenko O. V.; Miroshnikova E. D.