Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3408
Title: Методичний підхід до оцінки рівня використання моделі «Мозаїка бренду» на підприємстві
Other Titles: Методический подход к оценке уровня использования модели «Мозаика бренда» на предприятии
Methodological approach to assessing the level of the model "Mosaic brand" in the enterprise
Authors: Мавріду В. Ю.
Мавриду В. Ю.
Mavridu V.
Keywords: бренд
модель бренда
франчайзинг
франчайзер
франчайзі
складові бренду
бренд
модель бренда
франчайзинг
франчайзер
франчайзи
составляющие бренда
brand
model of brand
franchise
franchisor
franchisee
brand components
Issue Date: 2012
Citation: Мавріду В. Ю. Методичний підхід до оцінки рівня використання моделі «Мозаїка бренда» на підприємстві / В. Ю. Мавріду // Бизнес Информ. – 2012. – № 8. – С. 224–229.
Abstract: У статті запропоновано модель «Мозаїка бренду», яка є адаптованою до франчайзингової діяльності. Удосконалено сутнісне наповнення складових бренду. Обґрунтовано методичний підхід до оцінки рівня використання моделі «Мозаїка бренду» на підприємстві.
В статье предложена модель «Мозаика бренда», которая адаптирована к франчайзинговой деятельности. Усовершенствовано сущностное наполнение составляющих бренда. Обоснован методический подход к оценке уровня использования модели «Мозаика бренда» на предприятии.
The article proposes a model "Mosaic brand" which is adapted to the franchise business. Improved filling of essential components of the brand. Methodical approach to the evaluation of the use of model "Mosaic brand" in the enterprise.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3408
Appears in Collections:Статті (ЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мавріду В.Ю._Стаття.pdf271,52 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.