Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 17 (Search time: 0.006 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Проведення оцінки рівня соціальної відповідальності бізнесу та його маркетингу на підприємствіНагаївська Д. Ю.; Нагаивская Д. Ю.; Nagaivska D. Y.
2012Факторная модель формирования имиджа предприятия в условиях реализации стратегии выхода на новые зарубежные рынкиНагаївська Д. Ю.; Нагаивская Д. Ю.; Nagaivska D.Yu.
2015Рівні реалізації соціальної відповідальності бізнесу та його маркетингової діяльностіНагаївська Д. Ю.; Нагаивская Д. Ю.; Nagaivska D.
2011Удосконалення нормативно-правової бази як основа розвитку соціально відповідального маркетингу в УкраїніНагаївська Д. Ю.; Нагаивская Д. Ю.; Nagaivska D. Yu.
2015Система взаємодії суб’єктів соціальної відповідальності бізнесуНагаївська Д. Ю.; Нагаивская Д. Ю.; Nagaivska D.Yu.
2014Нормативне забезпечення соціальної відповідальності бізнесуНагаївська Д. Ю.; Нагаивская Д. Ю.; Nagaivska D.
2010Социальная ответственность бизнеса как следствие государственного регулирования экономикиНагаивская Д. Ю.; Нагаївська Д. Ю.; Nagaivska D. Yu.
2017Використання бенчмаркінгу з метою підвищення соціальної відповідальності вітчизняних підприємствНагаївська Д. Ю.; Нагаивская Д. Ю.; Nagaivska D. Y.
2016The role of governments in social responsibility of business entities and their marketingNagaivska D. Y.; Нагаївська Д. Ю.; Нагаивская Д. Ю.
2016Практика державного регулювання соціальної відповідальності підприємств та їх маркетингу у країнах ЄвропиНагаївська Д. Ю.; Нагаивская Д. Ю.; Nagaivska D. Y.