Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 81-90 из 109.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Використання методів та інструментів інтернет-маркетингу підприємствами сфери послугМавріду В. Ю.; Мавриду В. Ю.; Mavridu V. Y.
2016Iнтернет-технологiї в маркетинговій діяльності підприємстваМавріду В. Ю.; Мавриду В. Ю.; Mavridu V. Y.
2012Методичний підхід до оцінки рівня використання моделі «Мозаїка бренду» на підприємствіМавріду В. Ю.; Мавриду В. Ю.; Mavridu V. Y.
2012Методичні аспекти управління розвитком промислових підприємствМавріду В. Ю.; Мавриду В. Ю.; Mavridu V. Y.
2016Побудова CRM-системи як основи формування комунікаційної політики між організацією та кінцевим споживачемПтащенко О. В.; Мірошникова Є. Д.; Птащенко Е. В.; Мирошникова Е. Д.; Ptashchenko O. V.; Miroshnikova E. D.
2012Багатомірний статистичний аналіз в управлінні маркетинговою діяльністю машинобудівних підприємствРуденко Ю. В.; Руденко Ю. В.; Rudenko Y. V.
2012Аналіз підходів щодо визначення ефективності маркетингових витрат на промислових підприємствахРуденко Ю. В.; Rudenko Y. V.
2013Оптимізація маркетингового бюджету на промислових підприємствах з використанням АВС – аналізуРуденко Ю. В.; Rudenko Y. V.
2012Організаційні аспекти маркетингової діяльності на підприємствіРуденко Ю. В.; Rudenko Y. V.
2018Калькуляційні системи в управлінні витратами на маркетингРуденко Ю. В.; Rudenko Y. V.