Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11338
Назва: Удосконалення методів стимулювання збуту у міжнародній маркетинговій діяльності підприємства
Інші назви: Совершенствование методов стимулирования сбыта в международной маркетинговой деятельности предприятия
Improving of the sales promotion practices in the international marketing activities of the enterprise
Автори: Ошурко Н. О.
Ошурко Н. А.
Oshurko N. A.
Теми: стимулювання збуту
міжнародна маркетингова діяльність
зовнішньоекономічна діяльність
система знижок
комерційний експортний кредит
стимулирование сбыта
международная маркетинговая деятельность
внешнеэкономическая деятельность
система скидок
коммерческий экспортный кредит
sales promotion
international marketing
foreign economic activities
discounts
commercial export credit
Дата публікації: 2016
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Ошурко Н. О. Удосконалення методів стимулювання збуту у міжнародній маркетинговій діяльності підприємства : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / Н.О. Ошурко.- Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016
Короткий огляд (реферат): The subject of research are theoretical and methodological bases of marketing tools formation for stimulating the enterprise to implement of international marketing activities, methodical approaches to determining the effectiveness of the process. The purpose of the master's thesis is to determine the features of the enterprise sales promotion during international marketing activities and to develop sales promotion methods for improving SSPE «Corporation Kommunar» activity in the foreign market.
Предметом исследования являются теоретические и методические основы формирования инструментария стимулирования сбыта предприятия при осуществлении международной маркетинговой деятельности, методические подходы к определению эффективности данного процесса. Целью магистерской дипломной работы является определение особенностей осуществления стимулирования сбыта предприятия во время международной маркетинговой деятельности и совершенствование методов стимулирования сбыта ГНПП «Объединение Коммунар» на внешнем рынке.
Предметом дослідження є теоретичні та методичні засади формування інструментарію стимулювання збуту підприємства при здійсненні міжнародної маркетингової діяльності, методичні підходи до визначення ефективності даного процесу. Метою магістерської дипломної роботи є визначення особливостей здійснення стимулювання збуту підприємства під час міжнародної маркетингової діяльності та удосконалення методів стимулювання збуту ДНВП «Об’єднання Комунар» на зовнішньому ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11338
Розташовується у зібраннях:Дипломні магістерські роботи - 2016 р. (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Репозитарий_Ошурко_103_2016.pdf146,88 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.