Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1164
Title: ФОРМИРОВАНИЕ ЭФФЕКТИВНОГО ИМИДЖА ОРГАНИЗАЦИИ (НА ПРИМЕРЕ КОМПАНИИ APPLE WORLD)
Authors: Борченко В. В.
Keywords: принципы
формирование положения о цели создания
философия компании
стандарты поведения
внешний имидж
внутренний имидж
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Борченко В. В. Формирование эффективного имиджа организации ( на примере компании APPLE WORD) / В. .В. Борченко // Управління розвитком. - 2012. - №9. - С. 142-145
Abstract: Рассмотрены аспекты формирования имиджа предприятия на примере компании Apple World. Разработаны корпоративные принципы, философия и стандарты, которыми нужно руководствоваться для создания и сохранения положительного имиджа.
Aspects of image formation on a sample of the company "Apple World" have been considered. Corporate governance principles, philosophy and standards that need to be guided to create and maintain a positive image have been developed.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1164
Appears in Collections:№9



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.