Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1178
Title: ПОСЛЕДОВАТЕЛЬНОСТЬ РАЗРАБОТКИ ИМИДЖЕВОЙ СТРАТЕГИИ НА ПРИМЕРЕ РЕСТОРАНА "ПЕРЧИНИ"
Authors: Котляр Д. О.
Keywords: имидж
имиджеформирующая система
Мастер-план
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Котляр Д. О. Последовательность разработки имиджевой стратегии на примере ресторана "ПЕРЧИНИ" / Д. О. Котляр // Управління розвитком. - 2012. - №9. - С. 165-167
Abstract: Рассмотрены понятие "имидж", его компоненты и этапы формирования имиджевой составляющей для итальянского ресторана "Перчини".
The concept of "image", its components and stages of image component formation for the Italian restaurant "Perchyny" have been considered.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1178
Appears in Collections:№ 9



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.