Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1178
Назва: ПОСЛЕДОВАТЕЛЬНОСТЬ РАЗРАБОТКИ ИМИДЖЕВОЙ СТРАТЕГИИ НА ПРИМЕРЕ РЕСТОРАНА "ПЕРЧИНИ"
Автори: Котляр Д. О.
Теми: имидж
имиджеформирующая система
Мастер-план
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Котляр Д. О. Последовательность разработки имиджевой стратегии на примере ресторана "ПЕРЧИНИ" / Д. О. Котляр // Управління розвитком. - 2012. - №9. - С. 165-167
Короткий огляд (реферат): Рассмотрены понятие "имидж", его компоненты и этапы формирования имиджевой составляющей для итальянского ресторана "Перчини".
The concept of "image", its components and stages of image component formation for the Italian restaurant "Perchyny" have been considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1178
Розташовується у зібраннях:№ 9



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.