Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12085
Назва: Факторная модель формирования имиджа предприятия в условиях реализации стратегии выхода на новые зарубежные рынки
Інші назви: The factor model of the company’s image creation in the conditions of the strategy realization of the entering new foreign markets
Факторна модель формування іміджу підприємства в умовах реалізації стратегії виходу на нові закордонні ринки
Автори: Нагаївська Д. Ю.
Нагаивская Д. Ю.
Nagaivska D. Y.
Теми: имидж предприятия
факторная модель
зарубежные рынки
социальная ответственность маркетинга
імідж підприємства
зарубіжні ринки
факторна модель
соціальна відповідальність маркетингу
image of the enterprise
foreign markets
factor model
social responsibility of marketing
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Нагаивская Д. Ю. Факторная модель формирования имиджа предприятия в условиях реализации стратегии выхода на новые зарубежные рынки / Д. Ю. Нагаивская // Бизнес Информ. Научный Информационный журнал. – Харьков, 2012. №1. – С. 173-177
Короткий огляд (реферат): В работе теоретически обоснованы направления повышения имиджа предприятия в условиях реализации стратегии выхода на новые зарубежные рынки и выделены основные подходы к определению имиджа предприятий. Также разработана факторная модель имиджа предприятия в условиях реализации стратегии выхода на зарубежные рынки и обоснована целесообразность использования каждого из факторов данной модели
У роботі теоретично обґрунтовані напрямки підвищення іміджу підприємства в умовах реалізації стратегії виходу на нові зарубіжні ринки і виділено основні підходи до визначення іміджу підприємств. Також розроблено фактору модель іміджу підприємства в умовах реалізації стратегії виходу на зарубіжні ринки і обґрунтовано доцільність використання кожного із факторів цієї моделі
In the work the directions of increasing the company's image in the conditions of the strategy realization of the entering new foreign markets were theoretically proved and the main approaches to the definition of the image of enterprises were appropriated. The factor model of the company’s image in the conditions of the strategy realization of the entering new foreign markets was developed and the usefulness of the usage of each of the models factors was proved
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12085
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нагаївська Д.Ю._04_стаття.pdf272,4 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.