Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12852
Назва: Международная практика регулирования ограничений в рекламе
Автори: Коршакова О. Н.
Теми: реклама
предпринимательская деятельность
рекламная практика
массовая информация
потребитель
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Коршакова О. Н. Международная практика регулирования ограничений в рекламе / О. Н. Коршакова // Європейська традиція в міжнародному праві: реалізація прав людини : матеріали міжнар. наук.-практич. конф., 6-7 трав. 2016 р., м. Братислава : фахове видання. – 2016. – С. 108-192.
Короткий огляд (реферат): Тезисы докладов посвящены правовому анализу международного опыта регулирования ограничений в рекламе. Проанализированы подходы разных стран по некоторым существующих ограничений рекламировать определенные группы товаров. Автор отстаивает правовую позицию и предлагает привести действующее законодательство Украины в соответствие с законодательством Европейского Союза .
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12852
Розташовується у зібраннях:Статті (ПРЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коршакова Н.М._Тези.pdf155,97 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.