Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 12.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Подієвий маркетинг як інструмент підвищення лояльності споживачівКінас І. О.; Кинас И. А.; Kinas I. O.
2019Подієвий маркетинг як інструмент просування брендуКінас І. О.; Майстренко О. В.; Кинас И. А.; Kinas I. O.
2020Розвиток інтернет-маркетингу та його вплив на підприємницьку діяльністьБутенко Д. С.; Кінас І. О.
2020Технології івент - менеджменту в розвитку сучасної наукиКінас І. О.
2020Організаційні аспекти проведення івентуКінас І. О.; Колесніченко А. О.
2018Особливості використання інструментів Event- маркетингу в сучасних умовах господарюванняКінас І. О.; Кинас И. А.; Kinas I. O.
2021Маркетинговий підхід до управління в підприємництвіПерерва І. М.; Кінас І. О.
2023Міжкультурні особливості в процесі управлінських комунікаційКривобок К. В.; Котельникова Ю. М.; Кінас І. О.
2024Технології управління розвитком підприємства в умовах сучасностіКінас І. О.
2024Масштабування бізнесу - як один із напрямків стратегії розвитку підприємстваКінас І. О.; Вядрова Н. Г.