Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1359
Title: ОКАЗІОНАЛІЗМИ В СУЧАСНИХ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТАХ
Authors: Купіна С. В.
Keywords: реклама
оказіоналізми
рекламний текст
Issue Date: 2012
Publisher: ХНЕУ
Citation: Купіна С.В. Оказіоналізми в сучасних рекламних текстах / С.В. Купіна // Управління розвитком. - 2012.- №12. - С. 17 - 19
Abstract: Розглянуто критерії виокремлення оказіоналізмів, що зустрічаються в рекламних текстах, і їх вплив на увагу споживачів.
The article discusses the criteria for selection of occasionalisms that occur in the advertising texts and their impact on consumers' attention.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1359
Appears in Collections:№12



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.