Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1359
Назва: ОКАЗІОНАЛІЗМИ В СУЧАСНИХ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТАХ
Автори: Купіна С. В.
Теми: реклама
оказіоналізми
рекламний текст
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Купіна С.В. Оказіоналізми в сучасних рекламних текстах / С.В. Купіна // Управління розвитком. - 2012.- №12. - С. 17 - 19
Короткий огляд (реферат): Розглянуто критерії виокремлення оказіоналізмів, що зустрічаються в рекламних текстах, і їх вплив на увагу споживачів.
The article discusses the criteria for selection of occasionalisms that occur in the advertising texts and their impact on consumers' attention.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1359
Розташовується у зібраннях:№12

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Купіна С.В. Оказіоналізми в сучасних рекламних текстах.pdf360,88 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.