Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/14269
Назва: Плани семінарських занять, практичні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напрямів підготовки 6.030508 "Фінанси і кредит", 6.030505 "Управління персоналом та економіка праці" денної форми навчання
Інші назви: Планы семинарских занятий, практические задания и методические рекомендации к их выполнению по учебной дисциплине "Маркетинг" для студентов направлений подготовки 6.030508 "Финансы и кредит", 6.030505 "Управление персоналом и экономика труда" дневной формы обучения
Plans for seminars, practical tasks and guidelines for doing them on the academic discipline "Marketing" for full-time students of training directions 6.030508 "Finance and Credit", 6.030505 "Personnel Management and Labor Economics"
Автори: Бихова О. М.
Гронь О. В.
Быхова Е. М.
Гронь А. В.
Bykhova O. M.
Gron O. V.
Теми: маркетингова діяльність
конкурентоспроможність
стратегія розвитку
маркетинговая деятельность
конкурентоспособность
стратегия развития
marketing activity
competitiveness
development strategy
Дата публікації: 2016
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Плани семінарських занять, практичні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напрямів підготовки 6.030508 "Фінанси і кредит", 6.030505 "Управління персоналом та економіка праці" денної форми навчання / уклад. О. М. Бихова, О. В. Гронь. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016. – 48 с.
Короткий огляд (реферат): Призначено для поглиблення, систематизації, конкретизації та закріплення знань, здобутих у ході вивчення теоретичної частини навчальної дисципліни. Розглянуто практичні ситуації, пов'язані із плануванням та організацією маркетингової діяльності підприємств, розробленням і втіленням конкурентоспроможної стратегії розвитку. Запропоновані завдання дозволять студентам розвинути необхідні навички використання конкретного маркетингового інструментарію. Рекомендовано для студентів економічних спеціальностей.
Предназначены для углубления, систематизации, конкретизации и закрепления знаний, полученных в ходе изучения теоретической части учебной дисциплины. Рассмотрены практические ситуации, связанные с планированием и организацией маркетинговой деятельности предприятий, разработкой и воплощением конкурентоспособной стратегии развития. Предложенные задания позволят студентам развить необходимые навыки в использовании конкретного маркетингового инструментария. Рекомендовано для студентов экономических специальностей.
The title is intended for deepening, ordering, specifying and consolidating the knowledge gained when mastering the theoretical part of the academic discipline. Practical situations related to the planning and organization of marketing activities of enterprises, the development and implementation of competitive strategies have been discussed. The proposed tasks will allow students to develop the necessary skills in the use of specific marketing tools. Recommended for students of economics.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14269
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2016 Гронь, Бихова.pdf664,61 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.