Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/15974
Title: Інноваційний маркетинг в контексті управління конкурентоспроможністю підприємства на зовнішніх ринках
Authors: Пархоменко Н. О.
Keywords: маркетингова інновація
динамічний розвиток
зовнішні ринки збуту
конкурентоспроможність підприємства
Issue Date: 2017
Publisher: вид-во КНЕУ ім. В. Гетьмана
Citation: Пархоменко Н.О. Інноваційний маркетинг в контексті управління конкурентоспроможністю підприємства на зовнішніх ринках [Текст] / Н.О. Пархоменко // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку: тези доповідей ІІ всеукр. наук-практ. Конф., 29-30 березн. 2017 р. - К: вид-во КНЕУ ім. В. Гетьмана. — 2017. – С. 55-56.
Abstract: Визначена доцільність впровадження маркетингових інновацій, що є двигуном розвитку підприємства. Розглянуто можливості впровадження інноваційних напрямків маркетингу в діяльність підприємств задля динамічного розвитку, підвищення обсягів експорту, задоволення клієнтів на зовнішніх ринках
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15974
Appears in Collections:Статті (МЕВ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пархоменко_тези 2.pdf183,5 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.