Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/15974
Назва: Інноваційний маркетинг в контексті управління конкурентоспроможністю підприємства на зовнішніх ринках
Автори: Пархоменко Н. О.
Теми: маркетингова інновація
динамічний розвиток
зовнішні ринки збуту
конкурентоспроможність підприємства
Дата публікації: 2017
Видавництво: вид-во КНЕУ ім. В. Гетьмана
Бібліографічний опис: Пархоменко Н.О. Інноваційний маркетинг в контексті управління конкурентоспроможністю підприємства на зовнішніх ринках [Текст] / Н.О. Пархоменко // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку: тези доповідей ІІ всеукр. наук-практ. Конф., 29-30 березн. 2017 р. - К: вид-во КНЕУ ім. В. Гетьмана. — 2017. – С. 55-56.
Короткий огляд (реферат): Визначена доцільність впровадження маркетингових інновацій, що є двигуном розвитку підприємства. Розглянуто можливості впровадження інноваційних напрямків маркетингу в діяльність підприємств задля динамічного розвитку, підвищення обсягів експорту, задоволення клієнтів на зовнішніх ринках
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15974
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕВ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пархоменко_тези 2.pdf183,5 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.