Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/15974
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПархоменко Н. О.-
dc.date.accessioned2017-04-28T07:47:12Z-
dc.date.available2017-04-28T07:47:12Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПархоменко Н.О. Інноваційний маркетинг в контексті управління конкурентоспроможністю підприємства на зовнішніх ринках [Текст] / Н.О. Пархоменко // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку: тези доповідей ІІ всеукр. наук-практ. Конф., 29-30 березн. 2017 р. - К: вид-во КНЕУ ім. В. Гетьмана. — 2017. – С. 55-56.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15974-
dc.description.abstractВизначена доцільність впровадження маркетингових інновацій, що є двигуном розвитку підприємства. Розглянуто можливості впровадження інноваційних напрямків маркетингу в діяльність підприємств задля динамічного розвитку, підвищення обсягів експорту, задоволення клієнтів на зовнішніх ринкахen_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherвид-во КНЕУ ім. В. Гетьманаen_US
dc.subjectмаркетингова інноваціяen_US
dc.subjectдинамічний розвитокen_US
dc.subjectзовнішні ринки збутуen_US
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваen_US
dc.titleІнноваційний маркетинг в контексті управління конкурентоспроможністю підприємства на зовнішніх ринкахen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc339.137en_US
Располагается в коллекциях:Статті (МЕВ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Пархоменко_тези 2.pdf183,5 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.