Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/15974
Название: Інноваційний маркетинг в контексті управління конкурентоспроможністю підприємства на зовнішніх ринках
Авторы: Пархоменко Н. О.
Ключевые слова: маркетингова інновація
динамічний розвиток
зовнішні ринки збуту
конкурентоспроможність підприємства
Дата публикации: 2017
Издательство: вид-во КНЕУ ім. В. Гетьмана
Библиографическое описание: Пархоменко Н.О. Інноваційний маркетинг в контексті управління конкурентоспроможністю підприємства на зовнішніх ринках [Текст] / Н.О. Пархоменко // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку: тези доповідей ІІ всеукр. наук-практ. Конф., 29-30 березн. 2017 р. - К: вид-во КНЕУ ім. В. Гетьмана. — 2017. – С. 55-56.
Краткий осмотр (реферат): Визначена доцільність впровадження маркетингових інновацій, що є двигуном розвитку підприємства. Розглянуто можливості впровадження інноваційних напрямків маркетингу в діяльність підприємств задля динамічного розвитку, підвищення обсягів експорту, задоволення клієнтів на зовнішніх ринках
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15974
Располагается в коллекциях:Статті (МЕВ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Пархоменко_тези 2.pdf183,5 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.