Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1617
Title: УПРАВЛІННЯ ЗБУТОМ НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГУ: СУТНІСТЬ, НЕОБХІДНІСТЬ, ЦІЛІ ТА ЗАВДАННЯ
Authors: Насєдкіна Ю. М.
Keywords: маркетинг
збут
збутова діяльність
управління збутом
маркетингові комунікації
стимулювання збуту
особистий продаж
пабліситі
реклама
Issue Date: 2012
Publisher: ХНЕУ
Citation: Насєдкіна Ю. М. УПРАВЛІННЯ ЗБУТОМ НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГУ: СУТНІСТЬ, НЕОБХІДНІСТЬ, ЦІЛІ ТА ЗАВДАННЯ / Ю. М. Насєдкіна // Управління розвитком. - 2012. - №14(135). - С. 130-131
Abstract: Розглянуто поняття "збут" і "збутова діяльність", а також сутність, необхідність, основні цілі та завдання управління збутом.
Рассмотрены понятия "сбыт" и "сбытовая деятельность", а также сущность, необходимость, основные цели и задачи управления сбытом.
The notions of sales and sales activity, the essence, necessity and basic objectives and task of sales management are considered.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1617
Appears in Collections:№14



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.