Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1617
Назва: УПРАВЛІННЯ ЗБУТОМ НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГУ: СУТНІСТЬ, НЕОБХІДНІСТЬ, ЦІЛІ ТА ЗАВДАННЯ
Автори: Насєдкіна Ю. М.
Теми: маркетинг
збут
збутова діяльність
управління збутом
маркетингові комунікації
стимулювання збуту
особистий продаж
пабліситі
реклама
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Насєдкіна Ю. М. УПРАВЛІННЯ ЗБУТОМ НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГУ: СУТНІСТЬ, НЕОБХІДНІСТЬ, ЦІЛІ ТА ЗАВДАННЯ / Ю. М. Насєдкіна // Управління розвитком. - 2012. - №14(135). - С. 130-131
Короткий огляд (реферат): Розглянуто поняття "збут" і "збутова діяльність", а також сутність, необхідність, основні цілі та завдання управління збутом.
Рассмотрены понятия "сбыт" и "сбытовая деятельность", а также сущность, необходимость, основные цели и задачи управления сбытом.
The notions of sales and sales activity, the essence, necessity and basic objectives and task of sales management are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1617
Розташовується у зібраннях:№14



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.