Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16261
Title: Використання методів та інструментів інтернет-маркетингу підприємствами сфери послуг
Other Titles: Использование методов и инструментов интернет-макетинга предприятиями сферы услуг
Use of methods and instruments of internet marketing by enterprises of the sphere of services
Authors: Мавріду В. Ю.
Мавриду В. Ю.
Mavridu V. Y.
Keywords: інтернет-технології
маркетингова діяльність
інтернет-комерція
інтернет-канали
інтернет-комунікації
електронний маркетинг
интернет-технологии
маркетинговая деятельность
интернет-коммерция
интернет-каналы
интернет-коммуникации
электронный маркетинг
Internet technology
marketing activities
online trading
online channels
internet communications
e-marketing
Issue Date: 2017
Publisher: ХНТУ
Citation: Мавріду В. Ю. Використання методів та інструментів інтернет-маркетингу підприємствами сфери послуг / В. Ю. Мавріду // Соціально-економічний розвиток регіонів в контексті міжнародної інтеграції : наук. журнал. – Херсон, ХНТУ, 2017. - №24 (13). – С. 53-56.
Abstract: У статті обґрунтовано вплив інтернет-технологій на поліпшення маркетингової діяльності підприємства з точки зору інтернет-комерції, інтернет-каналів так електронного маркетингу. Наведено переваги і недоліки використання інтернет-технології, а також описані сучасні проблеми функціонування підприємства в середовищі Інтернет. Представлені сучасні аспекти розвитку маркетингової діяльності.
В статье обосновано влияние интернет-технологий на улучшение маркетинговой деятельности предприятия с точки зрения интернет-коммерции, интернет-каналов так електронного маркетинга. Приведены преимущества и недостатки использования интернет-технологии, а также описаны современные проблемы функционирования предприятия в среде Интернет. Представлены современные аспекты развития маркетинговой деятельности.
In the article the impact of Internet technologies to improve the marketing of the company in terms of e-commerce, online channels as email marketing. These advantages and disadvantages of using Internet technology, and describes the current problems of the functioning of the company in the Internet environment. Presents aspects of modern marketing.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16261
Appears in Collections:Статті (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мавріду_Стаття2.pdf612,43 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.