Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16261
Назва: Використання методів та інструментів інтернет-маркетингу підприємствами сфери послуг
Інші назви: Использование методов и инструментов интернет-макетинга предприятиями сферы услуг
Use of methods and instruments of internet marketing by enterprises of the sphere of services
Автори: Мавріду В. Ю.
Мавриду В. Ю.
Mavridu V. Y.
Теми: інтернет-технології
маркетингова діяльність
інтернет-комерція
інтернет-канали
інтернет-комунікації
електронний маркетинг
интернет-технологии
маркетинговая деятельность
интернет-коммерция
интернет-каналы
интернет-коммуникации
электронный маркетинг
Internet technology
marketing activities
online trading
online channels
internet communications
e-marketing
Дата публікації: 2017
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Мавріду В. Ю. Використання методів та інструментів інтернет-маркетингу підприємствами сфери послуг / В. Ю. Мавріду // Соціально-економічний розвиток регіонів в контексті міжнародної інтеграції : наук. журнал. – Херсон, ХНТУ, 2017. - №24 (13). – С. 53-56.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано вплив інтернет-технологій на поліпшення маркетингової діяльності підприємства з точки зору інтернет-комерції, інтернет-каналів так електронного маркетингу. Наведено переваги і недоліки використання інтернет-технології, а також описані сучасні проблеми функціонування підприємства в середовищі Інтернет. Представлені сучасні аспекти розвитку маркетингової діяльності.
В статье обосновано влияние интернет-технологий на улучшение маркетинговой деятельности предприятия с точки зрения интернет-коммерции, интернет-каналов так електронного маркетинга. Приведены преимущества и недостатки использования интернет-технологии, а также описаны современные проблемы функционирования предприятия в среде Интернет. Представлены современные аспекты развития маркетинговой деятельности.
In the article the impact of Internet technologies to improve the marketing of the company in terms of e-commerce, online channels as email marketing. These advantages and disadvantages of using Internet technology, and describes the current problems of the functioning of the company in the Internet environment. Presents aspects of modern marketing.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16261
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мавріду_Стаття2.pdf612,43 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.