Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16266
Назва: Iнтернет-технологiї в маркетинговій діяльності підприємства
Інші назви: Интернет-технологии в маркетинговой деятельности предприятия
Internet-technologies are in marketing activity of enterprise
Автори: Мавріду В. Ю.
Мавриду В. Ю.
Mavridu V. Y.
Теми: інтернет-технології
маркетингова діяльність
інтернет-комерція
інтернет-канали
інтернет-комунікації
електронний маркетинг
интернет-технологии
маркетинговая деятельность
интернет-коммерция
интернет-каналы
интернет-коммуникации
электронный маркетинг
Internet technology
marketing activities
online trading
online channels
internet communications
e-marketing
Дата публікації: 2016
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Мавріду В. Ю. Iнтернет-технологiї в маркетинговій діяльності підприємства / В. Ю. Мавріду // Соціально-економічний розвиток регіонів в контексті міжнародної інтеграції : наук. журнал. – Херсон, ХНТУ, 2016. - №22 (11). – С. 39-42.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано вплив інтернет-технологій на поліпшення маркетингової діяльності підприємства з точки зору інтернет-комерції, інтернет-каналів так електронного маркетингу. Наведено переваги і недоліки використання інтернет-технології, а також описані сучасні проблеми функціонування підприємства в середовищі Інтернет. Представлені сучасні аспекти розвитку маркетингової діяльності.
В статье обосновано влияние интернет-технологий на улучшение маркетинговой деятельности предприятия с точки зрения интернет-коммерции, интернет-каналов так електронного маркетинга. Приведены преимущества и недостатки использования интернет-технологии, а также описаны современные проблемы функционирования предприятия в среде Интернет. Представлены современные аспекты развития маркетинговой деятельности.
In the article the impact of Internet technologies to improve the marketing of the company in terms of e-commerce, online channels as email marketing. These advantages and disadvantages of using Internet technology, and describes the current problems of the functioning of the company in the Internet environment. Presents aspects of modern marketing.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16266
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мавріду_Стаття3.pdf611,76 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.