Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16744
Назва: Проведення оцінки рівня соціальної відповідальності бізнесу та його маркетингу на підприємстві
Інші назви: Проведение оценки уровня социальной ответственности бизнеса и его маркетинга на предприятии
Assessment of level of the social responsibility of business entities and their marketing
Автори: Нагаївська Д. Ю.
Нагаивская Д. Ю.
Nagaivska D. Y.
Теми: соціальна відповідальність бізнесу
соціальна відповідальність маркетингу
напрями підвищення соціальної відповідальності бізнесу
оцінка рівня соціальної відповідальності бізнесу
соціальна відповідальність підприємства
социальная ответственность бизнеса
социальная ответственность маркетинга
направления повышения социальной ответственности бизнеса
оценка уровня социальной ответственности бизнеса
социальная ответственность предприятия
social responsibility of business
social responsibility of marketing
directions of improvement
quantitative and qualitative indicators
social responsibility of business entities
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Нагаївська Д. Ю. Проведення оцінки рівня соціальної відповідаль-ності бізнесу та його маркетингу на підприємстві / Д. Ю. Нагаївська // Вісник Хмельницького національного університету – Вип. 6. – Хмельницький, 2016. – С. 235-244.
Короткий огляд (реферат): У роботі наведено визначення соціальної відповідальності бізнесу та соціальної відповідальності маркетингу, зазначено основні напрями реалізації соціальної відповідальності бізнесу на підприємстві, а також етапи досягнення високої соціальної відповідальності бізнесу і його маркетингу за кожним із напрямків. Окрім цього, визначено кількісні і якісні показники, за якими можна визначити рівень соціальної відповідальності бізнесу і його маркетингу на підприємстві, та обґрунтовано необхідність застосування комплексного підходу до проведення оцінки.
В работе предложены определения социальной ответственности бизнеса и социальной ответственности маркетинга, указаны основные направления реализации социальной ответственности бизнеса на предприятии, а также этапы достижения высокой социальной ответственности бизнеса и его маркетинга по каждому из направлений. Кроме этого, определены количественные и качественные показатели, по которым можно определить уровень социальной ответственности бизнеса и его маркетинга на предприятии, обоснована необходимость применения комплексного подхода к проведению оценки.
The aim of the article is to improve methods of level assessment of the social responsibility of business entities and their marketing activities. In the article definitions of the social responsibility of business and the social responsibility of marketing were analyzed, the main directions of implementation of the social responsibility of business and the steps towards achieving the high level of the social responsibility of business entities and their marketing activities were suggested. The quantitative and qualitative indicators to determine the level of the social responsibility of business entities and their marketing activities were identified. The necessity of using an integrated approach to evaluation of the level of social responsibility of business entities and their marketing activities was substantiated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16744
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нагаївська Д.Ю._стаття_02.pdf760,49 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.