Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1750
Title: ПЛАН МАРКЕТИНГУ ЯК КІНЦЕВИЙ ДОКУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯ
Authors: Чижова О. В.
Keywords: маркетинг
планування
маркетингове планування
підприємство
план маркетингу
Issue Date: 2012
Publisher: ХНЕУ
Citation: Чижова О.В. План маркетингу як кінцевий документ маркетингового планування / О.В. Чижова // Управління розвитком. - 2012. - №16. - с. 29 - 30
Abstract: Розглянуто значення плану маркетингу як кінцевого документа маркетингового планування. Виділено етапи процесу розробки плану маркетингу підприємства.
Рассмотрено значение плана маркетинга как конечного документа маркетингового планирования. Выделены этапы процесса разработки плана маркетинга предприятия.
This article deals with the importance of marketing plan as the final document of the marketing planning. Stages of creating the marketing plan are also defined.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1750
Appears in Collections:№16



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.