Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1750
Назва: ПЛАН МАРКЕТИНГУ ЯК КІНЦЕВИЙ ДОКУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯ
Автори: Чижова О. В.
Теми: маркетинг
планування
маркетингове планування
підприємство
план маркетингу
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Чижова О.В. План маркетингу як кінцевий документ маркетингового планування / О.В. Чижова // Управління розвитком. - 2012. - №16. - с. 29 - 30
Короткий огляд (реферат): Розглянуто значення плану маркетингу як кінцевого документа маркетингового планування. Виділено етапи процесу розробки плану маркетингу підприємства.
Рассмотрено значение плана маркетинга как конечного документа маркетингового планирования. Выделены этапы процесса разработки плана маркетинга предприятия.
This article deals with the importance of marketing plan as the final document of the marketing planning. Stages of creating the marketing plan are also defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1750
Розташовується у зібраннях:№16



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.