Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1755
Title: РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВОГО РОЗДІЛУ БІЗНЕС-ПЛАНУ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Authors: Івер С. С.
Keywords: бізнес-план
планування
маркетинговий розділ бізнес-плану
стратегія маркетингу
Issue Date: 2012
Publisher: ХНЕУ
Citation: Івер С.С. Розробка маркетингового розділу бізнес-плану на підприємстві / С.С. Івер // Управління розвитком. - 2012. - №16. - с. 34 - 35
Abstract: Розглянуто основні поняття та особливості маркетингового розділу бізнес-плану на підприємстві.
Рассмотрены основные понятия и особенности маркетингового раздела бизнес-плана на предприятии.
The basic concepts and features of the marketing section of a company business plan are considered.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1755
Appears in Collections:№ 16



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.