Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1755
Назва: РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВОГО РОЗДІЛУ БІЗНЕС-ПЛАНУ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Автори: Івер С. С.
Теми: бізнес-план
планування
маркетинговий розділ бізнес-плану
стратегія маркетингу
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Івер С.С. Розробка маркетингового розділу бізнес-плану на підприємстві / С.С. Івер // Управління розвитком. - 2012. - №16. - с. 34 - 35
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні поняття та особливості маркетингового розділу бізнес-плану на підприємстві.
Рассмотрены основные понятия и особенности маркетингового раздела бизнес-плана на предприятии.
The basic concepts and features of the marketing section of a company business plan are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1755
Розташовується у зібраннях:№ 16



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.