Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1759
Title: СОВРЕМЕННЫЕ ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ КАК ИНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОЙ СИСТЕМЫ
Authors: Шаповал Т. А.
Keywords: маркетинг
Visual Basic for Applications (VBA)
современные информационные технологии
автоматизация работы маркетологов
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Шаповал Т. А. Современные информационные технологии как инструмент маркетинговой системы / Т. А. Шаповал // Управління розвитком. - 2012. - №13. - С. 95-97
Abstract: Представлены результаты анализа возможностей применения современных информационных технологий как инструмента маркетинговой системы. Продемонстрированы пути решения основных проблем, связанных с реализацией предложений по реализации маркетингового обслуживания процессов сбора, хранения и анализа данных, в программной среде Visual Basic for Applications.
The results of analysis capabilities of modern information technology as a tool for the marketing system have been presented. Ways to solve the major problems associated with the implementation of proposals for marketing services of the processes of collecting, storing and analyzing data in the programming environment Visual Basic for Applications have been demonstrated.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1759
Appears in Collections:№13



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.