Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/17796
Title: Using visual content to promote brands in social networks
Authors: Varzhapetian A. E.
Keywords: visual content
content marketing
brand
social networks
image
Issue Date: 2017
Publisher: ТОВ «Нілан – ЛТД»
Citation: Varzhapetian A. Using visual content to promote brands in social networks. // Матеріали VI міжнародної науково-практичної конференції «Економіка та менеджмент громадських організацій». – Вінниця: ТОВ «Нілан – ЛТД», 2017. – С. 110 – 113.
Abstract: The article considers the use of visual content to promote brands in social networks. The types of visual content are also analyzed. The article highlights some peculiarities of using visual content by such companies as GoPro, Starbucks, Volkswagen, and Samsung.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17796
Appears in Collections:Статті студентів (ПІФП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Варжапетян А..pdf161,6 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.