Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/17796
Назва: Using visual content to promote brands in social networks
Автори: Varzhapetian A. E.
Теми: visual content
content marketing
brand
social networks
image
Дата публікації: 2017
Видавництво: ТОВ «Нілан – ЛТД»
Бібліографічний опис: Varzhapetian A. Using visual content to promote brands in social networks. // Матеріали VI міжнародної науково-практичної конференції «Економіка та менеджмент громадських організацій». – Вінниця: ТОВ «Нілан – ЛТД», 2017. – С. 110 – 113.
Короткий огляд (реферат): The article considers the use of visual content to promote brands in social networks. The types of visual content are also analyzed. The article highlights some peculiarities of using visual content by such companies as GoPro, Starbucks, Volkswagen, and Samsung.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17796
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Варжапетян А..pdf161,6 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.