Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18946
Назва: Управління взаємовідносинами : методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня
Інші назви: Управление взаимоотношениями : методические рекомендации к выполнению практических заданий для студентов специальности 075 "Маркетинг" второго (магистерского) уровня
Relationship Management : guidelines to practical work for Master's (second) degree students of speciality 075 "Marketing"
Автори: Мироненко І. І.
Ус М. І.
Мироненко И. И.
Ус М. И.
Myronenko I. I.
Us M. I.
Теми: методичні рекомендації
управління взаємовідносинами
семінар
вимірювання цінності
методические рекомендации
управление взаимоотношениями
семинар
измерение ценности
guidelines
relationship management
seminar
measurement of value
Дата публікації: 2017
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Управління взаємовідносинами. Методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня [Електронний ресурс] / укл. І.І. Мироненко, М.І. Ус; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (311 КБ). - Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2017. - 66 с. - Загол. з титул. екрану.
Короткий огляд (реферат): Призначено для поглиблення, систематизації, конкретизації та закріплення знань, отриманих у ході вивчення теоретичної частини навчальної дисципліни. На прикладах розглядаються практичні ситуації, пов'язані з плануванням і організацією маркетингових підприємств, розробленням та втіленням конкурентоспроможної стратегії розвитку. Запропоновані завдання дозволять студентам розвинути необхідні навички використання конкретного маркетингового інструментарію. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг".
Предназначено для углубления, систематизации, конкретизации и закрепления знаний, полученных в ходе изучения теоретической части учебной дисциплины. На примерах рассматриваются практические ситуации, связанные с планированием и организацией маркетинговых предприятий, разработкой и воплощением конкурентоспособной стратегии развития. Предложенные задания позволят студентам развить необходимые навыки использования конкретного маркетингового инструментария. Рекомендовано для студентов специальности 075 "Маркетинг".
The guidelines are intended for deepening, systematizing, specifying and consolidating the knowledge gained during the study of the theoretical part of the academic discipline. The examples consider practical situations related to the planning and organization of marketing enterprises, the development and implementation of a competitive development strategy. The proposed tasks will allow students to develop the necessary skills in the use of specific marketing tools. For students of speciality 075 "Marketing".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18946
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2017-Мироненко І І, Ус М І.pdf866,04 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.