Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19098
Название: Теоретичні аспекти використання бенчмаркінгу для просування високотехнологічної продукції на міжнародних ринках
Авторы: Птащенко О. В.
Ключевые слова: високотехнологічний маркетинг
високотехнологічна продукція
бенчмаркінг
маркетингові інструменти
маркетинг високих технологій
високотехнологічне підприємництво
Дата публикации: 2017
Библиографическое описание: Птащенко О. В. Теоретичні аспекти використання бенчмаркінгу для просування високотехнологічної продукції на міжнародних ринках / О. В. Птащенко // Науковий фаховий журнал "Вісник Київського національного університету технологій та дизайну". Сер. «Економічні науки». – К.: КНУТД, 2017. - № 6 (117). – С. 72-79.
Краткий осмотр (реферат): В статті розглянуті основні тенденції розвитку сучасного світового ринку високотехнологічної продукції. Представлено огляд маркетингового інструментарію для забезпечення позиціонування високотехнологічної продукції на ринку. Обґрунтовано, що від oсoбливoсті тoваpу залежить вибіp маpкетингoвих інстpументів для пpoсування. Досліджено основні переваги використання бенчмаркінгу для просування високотехнологічної продукції. Визначено його основні етапи. Бенчмаркінг здійснюється на стратегічному та оперативному рівнях. На стратегічному рівні бенчмаркінг передбачає концентрацію на слабких та сильних сторонах, які є стратегічно важливими з огляду на конкуренцію.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/19098
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Птащенко О.В. 72-79-6-117-2017.pdf243,58 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.