Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19098
Title: Теоретичні аспекти використання бенчмаркінгу для просування високотехнологічної продукції на міжнародних ринках
Authors: Птащенко О. В.
Keywords: високотехнологічний маркетинг
високотехнологічна продукція
бенчмаркінг
маркетингові інструменти
маркетинг високих технологій
високотехнологічне підприємництво
Issue Date: 2017
Citation: Птащенко О. В. Теоретичні аспекти використання бенчмаркінгу для просування високотехнологічної продукції на міжнародних ринках / О. В. Птащенко // Науковий фаховий журнал "Вісник Київського національного університету технологій та дизайну". Сер. «Економічні науки». – К.: КНУТД, 2017. - № 6 (117). – С. 72-79.
Abstract: В статті розглянуті основні тенденції розвитку сучасного світового ринку високотехнологічної продукції. Представлено огляд маркетингового інструментарію для забезпечення позиціонування високотехнологічної продукції на ринку. Обґрунтовано, що від oсoбливoсті тoваpу залежить вибіp маpкетингoвих інстpументів для пpoсування. Досліджено основні переваги використання бенчмаркінгу для просування високотехнологічної продукції. Визначено його основні етапи. Бенчмаркінг здійснюється на стратегічному та оперативному рівнях. На стратегічному рівні бенчмаркінг передбачає концентрацію на слабких та сильних сторонах, які є стратегічно важливими з огляду на конкуренцію.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/19098
Appears in Collections:Статті (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Птащенко О.В. 72-79-6-117-2017.pdf243,58 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.