Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19098
Назва: Теоретичні аспекти використання бенчмаркінгу для просування високотехнологічної продукції на міжнародних ринках
Автори: Птащенко О. В.
Теми: високотехнологічний маркетинг
високотехнологічна продукція
бенчмаркінг
маркетингові інструменти
маркетинг високих технологій
високотехнологічне підприємництво
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Птащенко О. В. Теоретичні аспекти використання бенчмаркінгу для просування високотехнологічної продукції на міжнародних ринках / О. В. Птащенко // Науковий фаховий журнал "Вісник Київського національного університету технологій та дизайну". Сер. «Економічні науки». – К.: КНУТД, 2017. - № 6 (117). – С. 72-79.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуті основні тенденції розвитку сучасного світового ринку високотехнологічної продукції. Представлено огляд маркетингового інструментарію для забезпечення позиціонування високотехнологічної продукції на ринку. Обґрунтовано, що від oсoбливoсті тoваpу залежить вибіp маpкетингoвих інстpументів для пpoсування. Досліджено основні переваги використання бенчмаркінгу для просування високотехнологічної продукції. Визначено його основні етапи. Бенчмаркінг здійснюється на стратегічному та оперативному рівнях. На стратегічному рівні бенчмаркінг передбачає концентрацію на слабких та сильних сторонах, які є стратегічно важливими з огляду на конкуренцію.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/19098
Розташовується у зібраннях:Статті (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Птащенко О.В. 72-79-6-117-2017.pdf243,58 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.