Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-9 из 9.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Вплив факторів на формування рекламної стратегії продукції виробничо-технічного призначенняПоклонська Л. С.; Поклонская Л. С.; Poklonska L. S.
2017Особливості маркетингу у КНРВеликий Ю. М.; Veliky Y. M.
2017Пропозиції до обґрунтування заходів з покращення інформаційного контенту рекламних стратегій продукції виробничо-технічного призначенняПоклонська Л. С.; Поклонская Л. С.; Poklonska L. S.
2015Інструменти рекламної стратегії промислових підприємствПоклонська Л. С.; Поклонская Л. С.; Poklonska L. S.
2014Методические рекомендации к выполнению практических заданий по учебной дисциплине "МАРКЕТИНГ" для иностранных студентов направления подготовки 6.030601 "Менеджмент" дневной формы обученияТімонін О. М.; Небилиця О. А.; Тимонин А. М.; Небылица Е. А.; Timonin O. M.; Nebylitsia О. А.
2022Особливості комунікативної політики на підприємстві в період воєнного стануСтьогіна А. С.
2023Особливості управління комунікативною політикою медичної установиРуденко В. В.; Велика О. Ю.
2023Управління маркетинговою діяльністю ЕdТech-напрямку підприємстваБаталічева Н.
2023Аналіз сутності реклами та динаміки розвитку світового ринку рекламної діяльностіКороткова П. С.