Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 10.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Особливості інтернет-маркетингу підприємств в умовах пандеміїНебилиця О. А.
2020Цифрова корпоративна культура як стратегічний напрям управління персоналом сучасного підприємстваНебилиця О. А.
2021Чат-боти як ефективний стратегічний та інноваційний напрям розвитку бізнесуНебилиця О. А.
2014Сучасні особливості інтернет-брендингу в УкраїніНебилиця О. А.; Тімонін К. О.; Небылица Е. А.; Тимонин К. А.; Nebylitsia О. А.; Timonin K. O.
2018АВС-XYZ аналіз як засіб управління асортиментною політикою підприємстваНебилиця О. А.; Різанов В. В.; Небылица Е. А.; Ризанов В. В.; Nebylitsia О. А.; Rizanov V. V.
2021Узагальнення методів проведення маркетингових досліджень у сучасних умовахНебилиця О. А.; Шумакова Я. О.
2021Узагальнення основних методів оцінки та аналізу цільової аудиторії як ключового фактору ефективності діяльності підприємстваНебилиця О. А.; Бондаренко К. С.
2021Сучасні ефективні маркетингові інструменти розвитку бізнесуНовікова М. М.; Небилиця О. А.
2022Методичне забезпечення розвитку персоналу як запорука конкурентноспроможності підприємстваНебилиця О. А.; Мамедова А. К.
2022Особливості управління маркетинговою діяльністю підприємств аграрного сектору економіки в умовах воєнного стануНебилиця О. А.