Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20081
Title: International Marketing of Economic Educational Services in Ukraine and Poland
Other Titles: Міжнародний маркетинг економічних освітніх послуг в Україні і Польщі
Международный маркетинг экономических образовательных услуг в Украине и Польше
Authors: Pukala R.
Lysytsia N. M.
Prytychenko T. I.
Gron O. V.
Пукала Р.
Лисиця Н. М.
Притиченко Т. І.
Гронь О. В.
Лисица Н. М.
Притыченко Т. И.
Гронь А. В.
Keywords: international marketing
economic educational service
academic mobility
peculiarities of perception
experts
prospects for economic educational services
fruitful cooperation
міжнародний маркетинг
економічна освітня послуга
академічна мобільність
особливості сприйняття
експерти
перспективи економічної освітньої послуги
плідна співпраця
международный маркетинг
экономическая образовательная услуга
академическая мобильность
особенности восприятия
эксперты
перспективы экономической образовательной услуги
плодотворное сотрудничество
Issue Date: 2018
Citation: Pukala R. Marketing of Economic Educational Services in Ukraine and Poland / R. Pukala, N. M. Lysytsia, T. I. Prytychenko, O. V. Gron // Business Inform. – 2018. – №9. – P. 77–85.
Abstract: Based on the determination of ratings of the motives for choosing a specialty, there identified the criteria for choosing a university, the role of sources of information about the university, professional values, areas of the future professional activity, specific features of the perception of economic educational services in Ukraine and Poland. Prospects for economic educational service in these countries are suggested, which will provide ways for their fruitful cooperation in the future. На основі виявлення рейтингів мотивів вибору спеціальності, критеріїв вибору вузу, ролі джерел інформації про вищі навчальні заклади, професійних цінностей, сфер майбутньої професійної діяльності, визначено специфіку особливостей сприйняття економічної освітньої послуги в Україні та Польщі. Запропоновано перспективи економічної освітньої послуги в цих країнах, що забезпечить шляхи їх плідної співпраці в майбутньому. На основе выявления рейтингов мотивов выбора специальности, критериев выбора вуза, роли источников информации о вузе, профессиональных ценностей, сфер будущей профессиональной деятельности, определена специфика особенностей восприятия экономической образовательной услуги в Украине и Польше. Предложены перспективы экономической образовательной услуги в этих странах, что обеспечит пути их плодотворного сотрудничества в будущем.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20081
Appears in Collections:Статті (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Статья business-informGron LysytsiaPrytychenko.pdf577,96 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.