Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20081
Назва: International Marketing of Economic Educational Services in Ukraine and Poland
Інші назви: Міжнародний маркетинг економічних освітніх послуг в Україні і Польщі
Международный маркетинг экономических образовательных услуг в Украине и Польше
Автори: Pukala R.
Lysytsia N. M.
Prytychenko T. I.
Gron O. V.
Пукала Р.
Лисиця Н. М.
Притиченко Т. І.
Гронь О. В.
Лисица Н. М.
Притыченко Т. И.
Гронь А. В.
Теми: international marketing
economic educational service
academic mobility
peculiarities of perception
experts
prospects for economic educational services
fruitful cooperation
міжнародний маркетинг
економічна освітня послуга
академічна мобільність
особливості сприйняття
експерти
перспективи економічної освітньої послуги
плідна співпраця
международный маркетинг
экономическая образовательная услуга
академическая мобильность
особенности восприятия
эксперты
перспективы экономической образовательной услуги
плодотворное сотрудничество
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Pukala R. Marketing of Economic Educational Services in Ukraine and Poland / R. Pukala, N. M. Lysytsia, T. I. Prytychenko, O. V. Gron // Business Inform. – 2018. – №9. – P. 77–85.
Короткий огляд (реферат): Based on the determination of ratings of the motives for choosing a specialty, there identified the criteria for choosing a university, the role of sources of information about the university, professional values, areas of the future professional activity, specific features of the perception of economic educational services in Ukraine and Poland. Prospects for economic educational service in these countries are suggested, which will provide ways for their fruitful cooperation in the future. На основі виявлення рейтингів мотивів вибору спеціальності, критеріїв вибору вузу, ролі джерел інформації про вищі навчальні заклади, професійних цінностей, сфер майбутньої професійної діяльності, визначено специфіку особливостей сприйняття економічної освітньої послуги в Україні та Польщі. Запропоновано перспективи економічної освітньої послуги в цих країнах, що забезпечить шляхи їх плідної співпраці в майбутньому. На основе выявления рейтингов мотивов выбора специальности, критериев выбора вуза, роли источников информации о вузе, профессиональных ценностей, сфер будущей профессиональной деятельности, определена специфика особенностей восприятия экономической образовательной услуги в Украине и Польше. Предложены перспективы экономической образовательной услуги в этих странах, что обеспечит пути их плодотворного сотрудничества в будущем.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20081
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Статья business-informGron LysytsiaPrytychenko.pdf577,96 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.