Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20285
Title: Мультимедійне видавництво : методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт для студентів спеціальності 186 "Видавництво та поліграфія" другого (магістерського) рівня
Other Titles: Мультимедийное издательство : методические рекомендации к лабораторным работам для студентов специальности 186 "Издательство и полиграфия" второго (магистерского) уровня
Multimedia Publishing : guidelines for carrying out laboratory work for Master's (second) degree students of speciality 186 "Publishing and Printing"
Authors: Пушкар О. І.
Завгородня О. С.
Пушкарь А. И.
Завгородняя О. С.
Pushkar O. I.
Zavgorodni O. S.
Keywords: мультимедійне видавництво
мультимедійні видання
контент
управління проектами
мультимедийное издательство
мультимедийное издание
контент
управление проектами
multimedia publishing house
multimedia edition
content
project management
Issue Date: 2017
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Мультимедійне видавництво. Методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт для студентів спеціальності 186 "Видавництво та поліграфія" другого (магістерського) рівня [Електронний ресурс] / укл. О.І. Пушкар, О.С. Завгородня; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (5,34 МБ). - Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2017. - 63 с. - Загол. з титул. екрану.
Abstract: Подано лабораторні завдання та методичні рекомендації щодо всіх аспектів функціонування мультимедійних видавництв: організації, формування команди, розрахунку кошторису, управління проектами, вибору інструментальних засобів, оцінювання результатів. Відображено основні роботи з планування, проектування, наповнення контентом, дизайну та програмування, тестування, публікації, оптимізації, просування і супроводу мультимедійних видань. Рекомендовано для студентів спеціальності 186 "Видавництво та поліграфія" другого (магістерського) рівня. Приведены лабораторные задания и методические рекомендации относительно всех аспектов функционирования мультимедийных издательств: организации, формирования команды, расчета сметы, управления проектами, выбора инструментальных средств, оценки результатов. Отражены основные работы по планированию, проектированию, наполнению контентом, дизайну и программированию, тестированию, публикации, оптимизации, продвижению и сопровождению мультимедийных изданий. Рекомендовано для студентов специальности 186 "Издательство и полиграфия" второго (магистерского) уровня. Laboratory tasks and guidelines as to all key aspects of functioning of multimedia publishing houses are given: organization, compiling a team, budget calculation, project management, the choice of software, evaluation of the results. Emphasis is placed on planning, designing, content-making, prototyping, programming, testing, publishing, optimization, promotion and support of multimedia editions. For Master's (second) degree students of speciality 186 "Publishing and Printing".
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20285
Appears in Collections:Методичні матеріали (КСіТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2017 - Пушкар, Завгородня.pdf2,02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.