Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20536
Title: Розширення сфери впливу на споживача з використанням digital-маркетингу
Authors: Зіма О. Г.
Keywords: маркетинг
канали просування
контент
споживач
Issue Date: 2018
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Citation: Зіма О. Г. Розширення сфери впливу на споживача з використанням digital-маркетингу / О. Г. Зіма // Маркетинг та логістика в системі менеджменту: тези доповідей ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. – С. 104–105
Abstract: Представлено можливості, які відкриваються для цифрового маркетингу з впровадженням геолокаційних сервісів. Доведено, що пошук своєї цільової аудиторії якнайкраще сприяє впровадження персоналізованого контенту. Запропоновано інструменти, які дозволяють надіслати користувачеві повідомлення у релевантне для нього місце.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20536
Розташовується у зібраннях:Статті (БЖЦМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зима Тези Львів 2018.pdf176,9 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.