Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20536
Назва: Розширення сфери впливу на споживача з використанням digital-маркетингу
Автори: Зіма О. Г.
Теми: маркетинг
канали просування
контент
споживач
Дата публікації: 2018
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Бібліографічний опис: Зіма О. Г. Розширення сфери впливу на споживача з використанням digital-маркетингу / О. Г. Зіма // Маркетинг та логістика в системі менеджменту: тези доповідей ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. – С. 104–105
Короткий огляд (реферат): Представлено можливості, які відкриваються для цифрового маркетингу з впровадженням геолокаційних сервісів. Доведено, що пошук своєї цільової аудиторії якнайкраще сприяє впровадження персоналізованого контенту. Запропоновано інструменти, які дозволяють надіслати користувачеві повідомлення у релевантне для нього місце.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20536
Розташовується у зібраннях:Статті (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зима Тези Львів 2018.pdf176,9 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.