Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20590
Title: Організація збутової діяльності підприємства
Other Titles: Организация сбытовой деятельности предприятия
Organization of sales activities of the enterprise
Authors: Авраменко О. В.
Мірошников П. О.
Авраменко А. В.
Avramenko E. V.
Keywords: збут
збутова діяльність
організація збуту
прямі та непрямі канали
сбыт
сбытовая деятельность
организация сбыта
прямые и косвенные каналы
sales
sales activity
sales organization
direct and indirect channels
Issue Date: 2018
Publisher: ФОП Лібуркіна Л.М.
Citation: Авраменко О. В. Організація збутової діяльності підрприємства / О. В.Авраменко, П. О. Мірошников // Матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики», 15-16 листопада 2018 р., м. Харків: ФОП Лібуркіна Л.М., 2018. – С. 90 – 95.
Abstract: Розглянуто питання логістичної організації збутової діяльності. Наведено основні функції збуту через прямі та непрямі канали. Запропоновано враховувати при організації збуту типи каналів збуту. Рассмотрены вопросы логистической организации сбытовой деятельности. Приведены основные функции сбыта через прямые и косвенные каналы. Предложено учитывать при организации сбыта типы каналов сбыта. The issues of logistic organization of marketing activity are considered. The main sales functions are presented through direct and indirect channels. It is proposed to take into account the types of sales channels when marketing sales.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20590
Appears in Collections:Статті (МЛІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Авраменко1.pdf236,61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.