Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20678
Назва: Необхідність розроблення маркетингової стратегії для аутсорсингових IT-підприємств
Автори: Штомпель О. О.
Тімонін О. М.
Теми: маркетинг
стратегія
маркетингова стратегія
аутсорсинг
IT-ринок
IT-аутсорсинг
маркетинг
стратегия
маркетинговая стратегия
аутсорсинг
IT-рынок
IT-аутсорсинг
marketing
strategy
marketing strategy
outsourcing
IT-market
IT-outsourcing
Дата публікації: 2018
Видавництво: ФОП Лібуркіна Л. М.
Бібліографічний опис: Штомпель О. О. Необхідність розроблення маркетингової стратегії для аутсорсингових IT-підприємств / О. О. Штомпель, О. М. Тімонін // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : Тези доповідей. – Х.: ФОП Лібуркіна Л. М., 2018. – С. 282-286
Короткий огляд (реферат): У тезах розглянуто та обгрунтовано практичну користь формування маркетингової стратегії для підприємств, здійснюючих свою діяльність на ринку міжнародного IT-аутсорсингу. Розкрито сутність поняття «стратегія», розглянуто історію його виникнення та розвитку впродовж століть. Запропоновано алгоритм вибору оптимальної стратегії в маркетингу, який включає оцінювання поточної стратегії фірми, аналіз портфеля бізнесу та виявлення альтернативних маркетингових стратегій на ринку IT-аутсорсингу, вибір оптимальної стратегії маркетингу, а також здійснення оцінювання вибраної стратегії. В тезисах рассмотрена и обоснованна практическая польза формирования маркетинговой стратегии для предприятий, осуществляющих свою деятельность на рынке международного IT-аутсорсинга. Раскрыта сущность понятия «стратегия», рассмотрена история его возникновения и развития на протяжении веков. Предложен алгоритм выбора оптимальной стратегии в маркетинге, который включает оценку текущей стратегии фирмы, анализ портфеля бизнеса и выявление альтернативных маркетинговых стратегий на рынке IT-аутсорсинга, выбор оптимальной стратегии маркетинга, а также осуществление оценки выбранной стратегии. The thesis examines and justifies the practical benefits of developing a marketing strategy for enterprises operating in the market of international IT-outsourcing. The essence of the concept «strategy» is disclosed, the history of its origin and development has been considered for centuries. The algorithm of the choice of the optimal strategy in marketing is proposed, which includes evaluation of the current strategy of the firm, analysis of the business portfolio and identification of alternative marketing strategies in the IT-outsourcing market, selection of the optimal marketing strategy, and also the evaluation of the chosen strategy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20678
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Штомпель О.О..pdf173,28 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.